Tack!



Tack alla fina människor i denna stad som inte har nå vettigare för sig än att
sprida rykten om andra och glädja sig åt att få förstöra lite, endast för sin
egen skull och för tristess! Har ni så inihelvete tråkigt så finns det ändå mycket
bättre saker att göra än att sitta och hitta på saker om andra. Jag är så
otroligt glad att jag är en utav dom som tar sitt sunda förnuft att åka bort
härifrån och slippa folket som inte verkar vara riktigt hundra i skallen.
Jag blir irriterad bara över att man själv önskar att det var sant så man kokar
ihop något gott för att få sin grej igenom och andra osams. Men tyvärr så
lyckades det inte denna gång. Då jag och denna person fortfarande kan prata
med varandra som vuxna människor!! Tror du/ni satt er in i helt fel grej.
Testa på dagisnivån och få förhoppningsvis bättre napp där! Nej usch.

Skrattretande och irriterande på samma gång kan jag ändå säga att i denna
soppa har jag inte varit med att kokat kan jag säga. Och det finns dom som
kan styrka i det med mig även den som det handlar om. Fail för dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0