Tisdag & funderare

 
Godmorgon! Hade fullt upp imorse med att fixa parkering och sådant
men nu kan jag skriva. Har funderat länge och fixat fram och tillbaka på
när jag ska ha min semester. Först skulle jag jobba hela nästa vecka,
sen försökte jag jobba ihop timmar men det räcker inte tydligen. Så nu
blir det att jag jobbar måndag och tisdag och sen tar jag semester.
Nu får det bli så, hur det än blir i slutändan. Jag har bestämt mig och har
räknat ihop att jag inte förlorar på något vis att göra så här. Så 5 dagar
kvar och sen nästan helt 4 veckors semester. Det blir underbart!
 
Ska fixa naglarna idag också. Det ska bli kul! Och sen äta på Albertina!
Ha en bra dag trots regnet utanför! Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0