Måndag & nystart


Godmorgon! Hämtade somsagt Flora igår. Gick superbra!
Hon sov mest hela dagen igår men lekte lite emellanåt.
Inatt har hon sovit vid min sida men vaknade vid 4 tiden.
Det är så att ha en kattunge. Men det gör inget för mig!
I torsdagskväll kom Olivia och Malin och satt hos mig.
I fredags firade vi bror som tog studenten och på kvällen
satt vi ett gäng hos mig innan vi drog vidare på kapten röd.

I lördags tog jag det lugnt och åt middag hos familjen Blad.
Igår var jag med Flora hela dagen, fick lite besök som ville
se henne. Hon är så lugn och fin. Har fixat katttillsyn idag
och imorgon så vi får se hur det går.

Ha en bra dag! Ser ut att bli fint. Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0