Sommarplaner!



Sommaren känns inte alltför långt bort nu och lika 4 veckors semestern!
Har planer inför den och hoppas att allt går att genomföra. Då skulle det
nog bli lätt den bästa av alla. Tur jag redan börjat spara ihop pengar..

Ska åka och se LW hos Emma i Göteborg, åka till Stockholm med Mala,
åka utomlands med Mala & Styffe, vara i stugan, steka med brudarna,
husvagnssemester (beror på hur vissa saker blir med allt) & stenö!!

My god. Jag längtar snart ihjäl mig!! Jag och mamma pratade även om
en birka resa tillsammans. Ja, en bra sommar blir det, utan tvekan ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0