Onsdag & värkande fötter



Godmorgon! Inte lika fint väder idag tråkigt nog! Vill ha massa sol och
vårkänslor nu ju. Igår hade jag sjukt mycket energi så jag tog en extra
lång runda och joggade. Sen myste hos Majs. Imorse tog jag mig i kragen
och gick upp tidigare för en morgonpromenad. Hade tänkt ut en runda
som skulle ta ca 30-35 minuter men fick skynda mig och gick 5 km.
Sjukt stolt med sjukt irriterad på mig själv då jag fick stressa som den!

Aja. Ska fortsätta i samma spår och öka tempot hela tiden så måste
det hända nå mer drastiskt tycker jag. Desto värre värker mina fötter.
Stukade foten för två veckor sedan och det gör ondare och ondare nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0