Onsdag & härligt väder!



Godmorgon! Är väldigt blå idag märkte jag, blå blus och jeans!
Vaknade till blå himmel och humöret fortsätter på topp!
I måndags var det väldigt lugnt för min del. Grillade med tjejerna
och sen åkte och kollade på majkasa och träffade lite folk.

Igår kom mormor till mig och vi tvättade mina fönster.
Sen rengjorde jag alla utemöbler, dammsög och torkade golv.
Så i 4 timmar hade vi hållt på. Sen satt jag ute och solade.
Åt hos mamma och pappa. Tog ett glas vin med Styffe på
min altan och jäste på de sista solstrålarna, underbart!

Idag ska jag ner på stan på lunchen och köpa blommor!
Nu ska jag ta tag i jobbandet. Ha en bra dag! Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0