Onsdag & happyface!



Godmorgon! Vaknade imorse innan klockan ringde igen, har blivit så
alldeles för många gånger nu. Vägde mig för första gången på en vecka
och blev glad när jag såg att jag gått ner 1 kg till. Det går sakta men
säkert och jag är nu 1 kg ifrån mitt delmål. Så nu känner jag mig extra
pepp och morgonpromenaderna får jag bara tacka för! Igår så lagade
jag mat och åt ute på altan (sommar!!) och sen tog jag en promenad.
Var hur skönt som helst ute och det luktade så himla gott. Sen kom
Hanna över och drack kaffe. Idag ska jag luncha med Sanna på stan
och sen hem till mamma på middag. Och ikväll, då ska jag sova tidigt!!

Ja, det var vell allt för tillfället. Ha en bra dag! Puss puss ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0