Måndag & fundersamt...



Godmorgon! Är trött som ett as idag så det vart ingen morgonpromenad
för mig. Har varit duktig ändå och gått både lördag och söndag. I fredags
var jag med Styffe och kikade film och drog sedan till stråtjära-pojkarna.
I lördags var jag ut och gick, lunchade med Emelie, satt ute på deras altan
och tog ett glas vin  och sen var jag, Hanna och Sanna hos mig på kvällen.
Vid tolvtiden rullade det in fulla fotbollskillar och stökade runt!
Igår var jag hos mamma och pappa, handlade lite och sen satt hos Majs.

Är som sagt förvirrad som f*n. Trodde att jag skulle bli klokare denna
gång men det blev nästan ännu värre. Jag trodde aldrig man kunde
fundera så mycket över en person som jag gör nu. Aja, vi får ta en sak
i taget helt enkelt och se hur det blir.

Nu ska jag jobba och efter jobbet kommer Emlan för vi ska kolla på katt!!
Ha en bra måndag (tack för kortvecka denna vecka) Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0