Hej, hur är det?

Fick nyss ett sms från en älskad person som frågade hur det var,
och precis som det är just nu så kan jag inte gå in på detalj.

Precis som att jag kände på mig att något kunde hända idag vaknade
jag vid 3-4 tiden inatt av att en stor panik sköljde över mig och jag
fick världens ångest. Fattade inte vad det var. Men något skulle
komma. Och det gjorde det. Jag kan inte förstå det själv, vet att
jag inte ska ta ut saker i förskott men när det gäller några man
älskar mest av allt och ser upp till så blir allt mycket svårare. Jag
vet att jag pratar i gåtor just nu men det är så pass nytt att jag
inte vill komma ut med det i bloggen, trodde att den var mer privat
än den i själva verket var. Så därför väljer jag att inte tala ut om det.
Vill fortfarande skriva av mig och förklara lite att det kommer vara
tungt ett tag framöver. Jag som kommit över min största kris i livet
med att bryta upp med min första kärlek. Nu kommer det här och slår
ner mig på bara knän igen. Vem hjälper mig nu? Vem ser till att jag står?
Vem tröstar mig i sin famn? Vem gör mig sällskap om natten?


Kan inte få ur mig nå mer. Återkommer om det senare. Känner att jag
inte riktigt orkar bryta ihop på jobbet. Men risken är att bloggen kan
bli lidande för detta och även lite annat med. Vi får se helt enkelt.

Tro, hopp & kärlek. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0