Fredag & varmt



Godmorgon! Trött som ett as idag, orkade inte ens med att
kliva upp tidigare och ta mig en morgonpromenad. Och inte
kommer det vara skönt att gå senare heller då det redan är
20 grader ute kl 8 på morgon. Idag gråter jag en skvätt för
att jag får sitta inne på ett kontor medan det är sommarvärme
utanför och jag får inte ligga och sola och bli brun. Tänker
ta en tyst minut och vara lite ledsen över detta....

Igår var vi iallafall och spelade bilbingo ute i Mohed. Ingen
vinst som vanligt men det är faktiskt roligt och mysigt!!
Sen åkte jag och var med Malin och Nils ett tag.
Idag vankas det att handla med Sanna, fira Emelie och sen
åka på grillfest i Vågbro. HÄRLIGA DAG! Puss på er!! ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0