Måndag & helt slut













Godmorgon! Är tidig på jobbet idag trots att jag vaknade och kände mig
som en zombie imorse. Lagt upp bilder vad jag gjorde i helgen.
I fredags åt jag, Sanna och Malin på CH och sen tog några drinkar. På
lördagen var jag och mamma på Mobackes och handlade. Väldigt fina
saker fanns där. Sedan kom Anton till mig på kvällen och drack lite.
Igår firade vi kusin sen åt jag hos mamma och kollade BB finalen.
Sedan en liten outfitbild på mig idag. Så har det vell sett ut. Det går
bara fortare och fortare mina helger, lika veckorna med. Sjukt.
Idag blir det bilbingo igen! Det är så himla roligt!

Ha en bra dag. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0