Måndag & halvdöd



Godmorgon. Känner mig inte som en människa ännu kan man säga.
Vill inte visa mitt ansikte eller något idag. Usch och fy att man ens kan
må så här. Sova tidigt, tidigt, tidigt ikväll så man orkar gå upp tidigt.
Blev ingen promenad imorse. Helgen har varit bra. I fredags grillade
jag och mamma hos mig och sen kollade jag på film. I lördags tog jag
en morgonpromenad, handlade med mamma, åkte och kollade på
brors bal (dom var så fina, kommer bilder senare), firade moster och
sen drog på fest hos Malin i stan. Igår kollade vi på film hela dagen.

Nu ska jag fortsätta på jobbet. Ha en bra måndag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0