Upp & ner



Det dalar upp och ner för mig vissa dagar. Mestadels uppåt vilket
känns otroligt skönt!! Går runt med pirr i magen på saker som jag
ska göra och längtar efter. Har ingenting som håller mig nere längre.

Idag har jag bokat resa till min älskade vän Anton den 10/2-12/2!
Han ska visa mig stan, vi ska dricka vin & ha det så jäkla gött!
Nästa tisdag ska jag även åka långt upp till Ida i Umeå då det är
student för en dag på Universitetet som jag ska söka till i höst.
Älskar att resa! Så otroligt skönt att få komma bort. Så nu har jag
två resor att se framemot inom loppet av en månad.

Sen har jag och Sanna pratat om att ta en weekend till London i
början på Maj där någonstans. Och även Ayia Napa jag & brudarna!

Gah, hej livet? ♥


Kommentarer
JustMakeItBeat - MATILDA ^

för bra det där lät alltså! :D



lust att göra ett bloglovinbyte? :) KRAM

2012-01-16 @ 16:25:32
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0