Tisdag 3/1



Ser inte framemot den här dagen. Usch, vill bara sova men förstår inte
varför jag inte får tillräckligt med sömn!! Fick iallafall sovsällskap inatt
så jag ska absolut inte klaga :)

Sitter nu på jobbet i sin ordning. Ska luncha med min "sambo" Emelie och
ikväll ska jag plugga till veckans kommande matteprov. Nu jäklar klarar
jag detta! Jag har klarat det hittills. Åh, håll tummarna nu alla!

Annars hoppas jag fortfarande att katten ska sitta på min altan när jag
kommer hem om dagarna. Jag saknar han mest av allt! Min dosis.
Kanske den mest älskade katten? Tror det va. Hela släkten är ute och letar dig!

Puss på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0