Sommarplåga?



Jag tycker den här är lite sommar för mig, vet inte riktigt varför. Har en känsla att
denna kommer att bli en sommarplåga (om vi inte hinner tjata ut den innan).
Den har redan toppat listor över hela världen som jag förstått det efter att ha
lyssnat på p3. Och helt seriöst, om det är någon kanal man ska lyssna på om man
vill höra ny fräsch musik så är det p3, dom är helt enkelt bäst.

Många kanske redan hört den. Jag hörde den först förra veckan men har börjat
lyssna mer och mer på den nu. Kanske sommaren kan få komma nu också?


Kommentarer
em

sv: åh, tack så himlans för dina fina ord, de värmer!

2012-01-26 @ 10:45:13
URL: http://matomspunnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0