Rubriklös



Imorse ville jag bara ligga kvar i sängen, har nog aldrig varit så
skönt någonsin som det var nu (säger man vell alltid). Och det
är extra tungt att se frugan ligga och sova tungt när jag går.

Nu är det bara att bita ihop och kliva upp tidigt i fem dagar till.
Sen är det helg igen. Och till helgen åker vi till Ikea och köper
min byrå och annat smått och gott. På onsdag är det löning och
den kan inte komma mer lämpligare, är verkligen soprent!!
Usch, måste börja spara lite pengar nu! Förra året hade jag sparat
19.000 till sommaren, men efter det försvann det lika fort.

Nej jag bajsar bara massa ord nu känner jag. En grej att värma
upp hjärnan på kanske för att komma igång med jobbet.
PUSS!! ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0