Roliga & tråkiga nyheter!



Nu är jag tillbaka. Varit sjuk måndag till onsdag så inte varit särskilt
kontaktbar. Imorse skrev jag slutprovet på matten, hela 4 timmar
satt vi. Så jag är ganska mör i huvudet nu må jag säga.

Iallafall rullar det på för mig. Fick soffan i torsdags så nu står den så
fint i mitt vardagsrum, blev riktigt bra. Sen tog jag in fåtöljen som jag
klätt om också. Fick en jättefin stor oval spegel av mamma som jag ska
måla och sen sätta upp i sovrummet. Blir mer och mer pysselsugen märker
jag, för nu känns väggen i vardagsrummet så tom. Skulle vilja sätta upp
lister och ha nå fina ljuslyktor där. Vi får se hur jag gör.

Helgen spenderades med min fruga och massa festligheter. Längensen
jag har haft så kul på krogen, och det behövdes verkligen!
Det tråkiga var att i tisdags så fick jag ett samtal av frun min att hon
krockat med ett tåg och låg på sjukhuset. Usch! Hon hade änglavakt ♥
Det får mig att tänka på hur mycket man ska uppskatta varandra, det kan
vara försent vilken dag somhelst. Så passa på att tala om för era nära
och kära hur mycket de betyder och ställ upp för varandra!

Ja, jag ska fortsätta jobba nu. Sen blir det veckans träning på hällåsen.
Ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0