Ovanligt pigg för att vara en vardag

Kanske var för att jag sov hos föräldrarna inatt som gjorde att
jag kunde slappna av mer och sova lite mer även. Jag känner mig ändå
skapligt pigg för att vara mig och för att klockan är halv 10 en tisdag.

Idag ska jag ta en promenad direkt efter jobbet hade jag tänkt, får se
om frugan är intresserad av att följa med. Sen ska jag bjuda henne
på min potatissoppa hemma hos mig. Sara kommer förbi ikväll och fikar.
Var rätt länge sedan jag träffade henne så det är på tiden att vi ses!

Blir en tidig lunch då jag har bokat tid som jag först ska på innan 12.
Hoppas frugan är snäll nog och hämtar mig? :) PUSS ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0