Nya året

Är så himla trött. I alla kategorier. Trött på människor som förstör.
Trött på att alltid vara den som visar känslor. Trött på att vara ett offer.
Trött för att jag har knappt sovit den senaste veckan..

Gott nytt år! Ska inte säga att 2011 var ett dåligt år. Det var då vi
flyttade in till lägenheten och jag fyllde 20. Men detta år är nog det året
som det kommer gå framåt för mig, jag kommer upptäcka saker med mig själv.

Nyår ska vi nog inte ens tala om. Det fanns folk som hade lust att förstöra
den för mig och för andra. Och tillslut kunde jag inte låta det vara.
Men vänner och familj som man har, det är guldvärt!! Tusen tusen tack.

Nu ska jag jobba. Hörs senare ♥


Väldigt gammal festbild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0