Ny jobbvecka!



Då sitter man här igen, det är måndag och man är trött.
Varför ska det alltid vara så? Att efter helgen som man har
fått sovit ut på så är man alltid trött måndagmornar??

Helgen har varit bra. Bjöd på middag på fredag och spelade lite
spel med några vänner. På lördagen blev det lite fixa och dona
hemma efter juletiden såhär. Sen drog vi ihop oss några tjejer
och satt och drack hos mig och sen krogen. Kunde ha skippat
utgång denna helg känner jag, det svider fan i plånboken!!!

Annars är det inge mer nytt. Kaj har inte kommit hem ännu,
börjar kännas jobbigare och jobbigare för var dag han inte är här...
Nu ska jag återgå till jobb. Ikväll sover jag hos päronen, orkar inte
vara ensam inatt. Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0