Kan man få sova lite till?


Trött människa gånger tusen var det imorse. Igår blev det på tal
om att vi skulle dra iväg på tranan, nja...tänkte jag då. Det blev att
jag efter mycket om och men stannade hemma med Hanna.

Var längesen som vi fick stund tillsammans. Men ändå lyckas jag på
nå sätt vara vaken till kl 12 fast jag varit så duktig denna vecka med
tidiga kvällar. Det resulterade i att jag var så sjukt trött imorse.
Kom ihåg att jag drömde allt jag brukar göra på mornarna så jag
nästan trodde att jag gjorde det på riktigt. Äckligt!

Nu sitter jag på jobbet. Ska få nå besök idag så vi ska ha gemensam
frukost och lunch tydligen. Blir att vi äter på restaurang Björnen då.
Dom har faktiskt skitgoda kycklingsallader! Får bli en sån idag.

Ha en bra dag! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0