Jag mår bra, okej?


Ida, min solstråle! Hur kan en människa vara så glad dygnet runt? ♥

Blir lite irriterad över att de flesta förväntar sig att jag
ska ligga inne i min lägenhet och deppa livet ur mig. Men så
tänker jag inte göra mot mig själv, jag vill inte att jag ska må
dåligt och låta den andra må bra utav det. O nej. Så jag mår bra.
Bara om ni vill veta en extra gång. Jag ligger inte och gråter om kvällen.

Jag har så mycket att se framemot iår. Jag hoppas att det jag vill
går i uppfyllelse, då skulle jag må bäst. Få göra det jag alltid velat!

Idag när jag slutat jobbet ska jag vila en stund hemma, sover inte så
bra då jag ligger och lyssnar efter katten. Sen ska jag hjälpa Emelie att
hämta hennes barstolar, vi ska laga mat och sen ska hon sova hos mig.
Mys!! Och till veckan kommer den mycket efterlängtade Linn till mig och
stannar någon natt. Så, yes, livet kan börja nu igen!! Tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0