Helg välkommen


Älskade Linn kom till mig igår!! Vi åkte och handlade, laga mat, åt ost och kex,
kollade på film och bara myste! Hon sov kvar hos mig inatt så det var tungt att
gå till jobbet när hon låg och sov. Men som tur är har vi kortdag idag då vi är
lediga imorgon. Så jag kommer slå vad att hon ligger i sängen när jag kommer hem.
Hade tänkt att vi skulle gå på stan när jag slutar och sen ta en lunch innan hon
drar sig hemåt till Gävle igen för att fira sin vän. Och jag ska simma med mor ikväll.

Till helgen ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig själv och sova i massor.
Jo, jag måste börja göra det för att må bra. För det vill jag göra!

Och min älsklingsgos har varit borta 1 vecka igår. Jag saknar dig!!



PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0