Hej träning!



Godmorgon. Jag känner mig riktigt trött och seg idag men efter
en kopp kaffe vid fikat så kanske man känner sig lite mer som en
människa. Tittar ut från mitt fönster och det är vitt på backen.
Igår föll det stora snöflingor likt tennisbollar och det blev helt plötsligt
kallt igen. Nu kommer vintern. Den som man väntade på i julas.

Igår tog jag en promenad med mamma och pratade ut, blev en jobbig
gårdag som jag inte känt på ett tag. Ibland bara brister det ut.
Bjöd sen Hanna, Poppe & Emelie på kaffe hemma hos mig.

Idag kommer pappa och hjälper mig med att hänga upp spegeln jag
fick och målade om. Sen ska jag och Olivia köra ett träningspass.
Känns skönt att komma igång med träningen igen. Vart inte mycket
i december månad, bara åt och åt i princip. Andra bullar nu!!

Nu ska jag springa till kaffet!! Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0