Hej, godmorgon, hallå!!


(Riktigt gammal bild på mina tre bästa)

Åh, jag mår suuuuuper idag! Jag var hos päronen igår som tog
hand om mig, jag gick och la mig kl 10 (har inte hänt på flera år),
vaknade av att mamma gjorde frukost och nu sitter jag här och var
tio minuter tidig på jobbet. Blev att ta sig en kaffe och slappna av.

Känner att fredagen kommer att bli en grym dag. Ska simma direkt
efter jobbet, handla mat med frugan och sen laga tacos och mysa!
Imorgon drar vi till Ikea och sen blir det utgång! HEJ HELG!!! ♥♥

Ha en fin dag alla ni rara underbara! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0