Ett glatt humör


Ett skepp kommer lastat......det är ju fan helg idag!
Veckorna går så snabbt, och tur är vell det. Hoppas februari
går ännu snabbare förbi, kan nog vara den tråkigaste månaden
på året. Allting är grått och slaskigt och blött och ja, allting trist.

Men nu är det fredag. Har festat till det med klänning och strump-
byxor idag, vet inte vad som flög i mig. Kände för att klä upp
mig mer än vanligt. Saknar dock mina svarta låga stövletter..?

Ikväll ska jag bjuda Sanna & Emelie på sotad lax. Blir första gången
jag testar att göra det helt själv. Men den är gudomlig!!!
Sen har jag inte mer planer för helgen, det som kommer det kommer!

Ha en härlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0