Domedagen



Alla vet att det är fredag nu, så jag behöver inte påminna om det?
Idag jobbar jag kortdag (till 3), ska ringa runt kunder idag tydligen.
Hatar att prata med andra människor i telefon, det är otäckt på nå vis.

Sen går jag ner til Cfl för att få domen. Jag sov faktiskt bra inatt trots
att magen levde om pågrund av nervositet. Vi får se hur det går!
Sedan åker jag och simmar med mamma och moster som vi gör en gång
i veckan. Är riktigt skönt att ta det sista arbetsdagen, då är man sen
avslappnad och ren inför helg! :)

Har inga fler planer än att fira mina morbröder på lördagkväll. Får se om
frugan har någonting planerat! Hörs senare ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0