5/1

Idag skulle soffan min ha kommit egentligen, men de ringde och sa att
den kommer 9/1 istället så det var bara tacka och ta emot. Längtar som
bara den tills den kommer. Just för att jag alltid velat haft den soffan och
nu ska jag äntligen få den. Kommer passa som smäck i mitt vardagsrum!!
Plus att jag får plats med min omgjorda fåtölj och fotpall till (allt i vitt).

Beställde även soffkuddar från H&M som jag tror passar bra till min vita soffa.
Hade innan bara vita soffkuddar då soffan var svart. Men nu vill jag ha lite
mer färg och natur i det hela. Älskar att jag får dona om till hur jag vill ha det!



Det här kan jag tänka mig, dock var det lite för mycket allting. Nertonat ska de va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0