30 minuter kvar

Är så otroligt less och trött nu, så nu finns det inge bättre än
att räkna ner tiden tills det blir helg och jag får gå hem.

Less blev jag när jag gick till djurskyddet på lunchen och prata
med de som var där. De sa att det var ca 30 katter som är
försvunna i stan och de bekymrar dom att alla är kastrerade.
Okej, hur ska jag tänka då? Är det någon som tar katter och säljer?
Eller vad är det som händer? Så jävla less på det här nu...
Skulle bli så in i helvete arg om det är nå idioter som plockar upp
katter längs vägen och säljer vidare till andra? Och dom som köper
är fan ännu dummare. Nej, jag ska inte ta händelserna i förväg. Men
om det är så som dom säger, då kan jag inte hejda mig längre!!

Håll koll på annonser som ser konstiga ut eller på internet
tex Blocket om det inte verkar helt okej. Och håll utkik ni som
har borttappade katter i Söderhamn om era katter finns med någonstans!


Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Vill du bli dagens blogg? Va gärna med och tävlar hos mig :)

http://sense.webblogg.se/category/dagens-blogg-lankbyten.html

2012-01-13 @ 19:54:59
URL: http://sense.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0