Tisdag & blandade känslor




Hej på er!

Har som sagt blandade känslor idag. Tackade ja igår till en etta på Tvistevägen
i Umeå och fått besked om att den är min! Sitter med kontraktet i handen och
ska skicka in det idag. Alltså kommer jag bli Umebo från och med augusti och
det känns både skrämmande, spännande, pirrigt och underbart! Att få komma
härifrån är något jag länge känt att jag vill men har inte varit redo.

Nu känner jag mig så redo som det bara går och längtar faktiskt till det blir dags!
Kommer såklart att längta efter alla där hemma och kännas lite tomt att inte bo
i min hemmastad. Samtidigt har jag min underbara Ida där uppe!

Så nu är det bara att börja planera vad jag ska ha med mig, vem som ska flytta
in i min lägenhet och andra saker. Ska jobba vidare nu. Hörs mer! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0