Räkningar & ansvar



Sätter in en bild från stugan i påskas. Vet inte om jag ville att det ska stämma
in någonstans med min rubrik. Iallafall håller jag på att betala räkningar
och försöker lägga upp en budget så jag kan spara undan så mycket
som möjligt till sommaren och till Umeå. Nu gäller det att vara sparsam
och stenhård. Finns så mycket ansvar nu för tiden, ibland vill man bara
gömma sig för dom och göra att de försvinner. Fast de gör dom inte.
Och ju mer man tar tag i det detsto längre blir man, man växer.

Så nu är det spara, spara, spara som gäller! Ska iväg och månadshandla
nu med moder och sen ta en rejäl powerwalk!! Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0