Onsdag & segt




Kunde inte somna igårkväll trots att jag la mig i skaplig tid, det är vell straffet för att
man försöker få sig lite sömn. Aja. Igår var jag ut och gick min vanliga runda och sen
kom Hanna förbi och drack te och smoothies. Väldigt mysigt! Vägde mig för första
gången denna vecka, har sagt att en gång i veckan max får jag väga mig, och hade
gått ner ytterligare 1 kg. Känns underbart! Har sammanlagt gått ner 4 kg sedan jag
började i februari, det har gått sakta men säkert och dom säger ju att går man ner
snabbt så kan man gå snabbt upp kilona igen. Så vi ser det som positivt!

Ha en bra dag! Tog en gammal bild på mina bästa tjejer. Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0