Måndag & slitet



Godmorgon! Varit en hård helg men för det leker livet och jag känner mig
mer nöjd än någonstin! Oj, vet inte vart detta energiboost kom ifrån..
I fredags var jag och hälsade på Malins systerdotter Nova. Åh sån liten bebis!
Sedan fick jag mat hos päronen, drack vin och sen kom Alex & Tobbe och
vi spelade lite spel och drack mer vin. På lördagen var jag med Sanna hela
dagen, lagade mat och skulle bege oss till krogen i lugnt skick. Slutade med
att hon åkte hem och jag gick och mötte Malin. Var förvånansvärt bra krogkväll!
Igår slöade jag, Pontus och Tobbe hos mig hela dagen.

Nej nu är det dags för lite frukost snart på jobbet. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0