Friday i'm in love




Godmorgon! Det är fredag idag och det kan inte bli bättre pågrund utav det.
Sov lite för länge imorse så jag stressade till jobbet. Men det gör inte så mycket,
har en målare att titta på hela dagarna i rummet bredvid! Helt okej!
Igår tog jag och mamma en promenad, min vanliga runda, som jag nu har mätt
upp på internet och är 5,5 km lång och jag förbränner ca 450 kalorier varje gång.
Sedan gjorde jag en god smoothie med hallon, blåbär, banan och kiwi.
I helgen ska jag träffa Sändy och vara med henne en hel dag, mys!

Puss på er och trevlig helg om vi inte hörs mer! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0