Fredag & pigg?





Godmorgon! Tyckte jag behövde lägga in lite bilder och pigga upp bloggen lite.
Igår fikade jag iallafall med Sara på rådhuskondis, väldigt mysigt där!
Sedan började det regna så jag gick hem och stannade inne fast jag bestämt
promenad med Stina. Gick och la mig tio igår!! Kors i taket som Tobias skulle
ha sagt. Så idag är jag pigg och glad! Och att det är fredag gör inte saken sämre.
Ska ta en timmes friskvård på eftermiddagen idag och ta en powerwalk med Olivia.
Sen svider vi om och går på tjejkväll på statt och minglar lite! Love it.

Ha en alldeles underbar dag! Puss & kram! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0