Fredag & knappt levande



Godmorgon. Imorse var jag inte att leka med kan jag säga.
Fy vad trött jag var, nästan så jag knappt förstod att jag
var tvungen att kliva upp! Men nu sitter jag här och har
vaknat till en aning. Blir att simma med mamma idag, sista
simningen för terminen eller vad man säger. Och på kvällen
ska jag och gamla sambon ta en myskväll i lugnets tecken.

I helgen ska jag träffa Sara, ha spa med moster, ta några
glas vin med Alex, städa och tvätta. Så nog har jag något
att göra allt!! Skönt.

Nu ska jag dricka min brus i vanlig ordning och jobba lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0