Back to work!


Sommaren är över. Semestern slut. Greklandsresan avklarad.

Nu är det att bara sätta sig in i vardagen igen. Har börjat jobba ca 75-80 %
samt att jag pluggar 50. Så denna höst är fullspäckad men jag har gett
mig fan på att jag ska klara av allting. Så då är det bara att bita i det
sura äpplet and do what a man's gotta do.

Iförsej är vissa dagar korta i och med att jag måste gå på lektionerna.
Idag slutar jag 1 och ska direkt ner på Cfl. Efter det har jag planerat in
en fika med mina brudar, storstäda hemma, laga mat & träna.

Imorgon är det fredag, hallelujah. Och på lördag åker hela släkten upp
till Sundsvall för att äta gott, shoppa, sippa drinkar, bo på hotell och
framförallt fira fina mormor som fyller 70 år.

Nu ska jag göra lite nytta. Tacka vet jag P3 när jag sitter hela dagarna
vid datorn (kan komma på mig själv sitta och skratta och hålla med
om någonting de pratar om, socialt desperat?)



Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0