Onsdag 23/11

Hej på er.

Halva veckan har gått och jag sitter i den vanliga ordningen på jobbet. Har
sovit hos mor o far dessa dagar då sambon jobbar borta de kommande 3
veckorna, tungt!!! Men då passar bror och hans flickvän att sova i våran
lägenhet och även ta hand om våran kisse som behöver sällskap.

Igår gjorde jag världens vurpa med cykeln när jag skulle till lektionen.
Skulle precis svänga i en kurva och cykeln for iväg mitt i vägen, jag glider
på sidan och mina saker sprids ut över gatan. En nära döden upplevelse
vill jag säga. Det blev en haltande Lina som tog sig hemåt snabbare än kvickt.

Nu ska jag återgå till jobb innan lunch. Ska hem och titta till bror och katten.
Ikväll ska jag och mor hem till mig och pynta lite i fönstren.
Vi hörs mer snart!! :)



Kommentarer
millalouise

hej, lust att göra bloglovin byte? :D

här är min länk; http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

skicka gärna din länk om du vill!

2011-11-23 @ 11:53:09
URL: http://millalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0