Måndag förmiddag


Helgen har gått igen. Och det är måndag. Första dagen på veckan.
Har haft det riktigt bra i helgen, känner att man hunnit gjort mycket.
I fredags var jag och mamma och simmade, sen blev vi bjuden på middag.
I lördags tränade vi, jag var på stan med sara och hade filmmys med malin
på kvällen. Igår åkte jag och familjen till Ikea och handlade julsaker, var
till sara en sväng och sen firade pappa på fars-dag.

Nu sitter jag på jobbet. Ska jobba över idag så blir inge matte för min del.

Har gjort halva tiden av Fitnessfighten nu. Helt sjukt vad fort det går.
Igår var första gången jag fick sånt jävla sockersug så det var äckligt!!!
Men jag gick igenom det med massa te istället. Jobbigt nu!!!

Kämpa. Kämpa. Kämpa
Ha en fin dag!! :)


Kommentarer
resume

Detta sockersug, jag förstår perfekt. Eftersom det är mycket svårt att hantera!

2011-11-15 @ 13:30:39
URL: http://cvresumewriters.com/order.php


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0