Julfint i lägenheten!

Tänkte visa lite julfint som vi har i lägenheten.
Ber om ursäkt om bilderna är lite dåliga, har endast webcam
att fota med för tillfället då min sambo slarvat bort kamerasladden.
Vardagsrumsfönstret.
Gräddhyllan! Köpte fatet som jag pratat om tidigare och har mina pepparkaks
bakelser där i och pepparkakorna i glasburken.
Sovrummet. Inte gjort nå mer speciellt än att ställa dit julstjärna och lite röda
detaljer så som ljus och filtar.
Sängen, vitt är fint även till jul också.
Bordet och en liten del av tallrikshyllan. Har inte bestämt mig om jag
ska köpa en julblomma till bordet eller inte...
Adventsljusstaken (dock inte klar ännu) och mina nya julkuddar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0