Jobb!


Snart får man baka lussebullar, julkakor och julgodis!! Mys!!


Goddag!

Sitter på jobbet som i det vanliga fallet. Disskuterat mycket med kollegan som gått FF
om träningen och det som har blivit jobbigt för mig på slutet. Verkar inte vara
ensam om det, men har slängt iväg ett mejl till FF så jag får lite svar.

Idag ska jag jobba, handla lite på lunchen, träna och sedan gå på bio med Sara.
Vi har tänkt att se Twilight 4? Har inte riktigt stor koll just för att jag inte är ett fan.
Följer med då jag tycker om filmerna men helst för sällskapets skull!!

På söndag är det vägning igen. Har inte bra känsla inför detta dock...
Nu ska jag återgå till arbetet och ta lunch kl 12. Snart bara en vecka kvar till första
advent, jag längtar till allt som har med julen att göra!!! Baka, pyssla, inreda...:)

Nej, nu var det nog slut här. Ha en jättetoppendag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0