Helg i all ära




Sitter på jobbet. Är lite besviken faktiskt, ibland vet jag inte om jag
tillhör deras personal eller bara är +1. Fast det är vell en enda person
jag funderar nu på hur den tänker, min arbetsgivare/släkting.

Idag ska tydligen alla på kontoret dricka glögg och ha det mysigt på
eftermiddagen och sedan gå ut och äta?? Roligt!! Hade gärna följt med
på detta förutom att jag fick höra om det tidigare i veckan och frågade
vad det var dom skulle göra, fick till svar av henne: "Du får följa om du vill".
Herregud, hon är snart 40 år och hon har lyckats spola mig tillbaka till
mellanstadiet där folk höll på så...eller förlåt barn menade jag, höll på att
tissla och tassla om saker man skulle göra och inte låta alla vara med.

Nej usch, är en aning besviken nu. Tänker gå hem när de börjar på
med sitt julfirande iallafall. Tråkigt när jag älskar allt som har med att
fira och pynta julen.

Ikväll ska jag simma med mamma och sen ska jag och hjärtat ut och äta!! ♥
Hoppas NI får en bra fredag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0