Halva november


Det är den 15:e november vilket betyder att det är 15 dagar kvar till FF-finalen och
att vi har klarat av 15 dagar/halva månaden.

Skrev igår om sockersuget som slog till för första gången. Igår gick det bra, var
inte alls nå sugen och likadant idag har det gått galant. Känner dock ändå
att motivationen inte är riktigt på topp just nu. Träningen blir nästan jobbigare och
jobbigare då mina muskler inte hinner vila samt att jag inte känner skillnad.

Men som sagt, jag har hela 15 dagar till på mig. Så vad som helst kan hända och
det tackar jag för! Man ska inte förvänta sig supermirakel på ynka få dagar.
Till något roligare så kommer min vän Emelie flytta in på samma gata så vi blir
grannar den 1 december, otroligt roligt!! :)

Nej nu ska jag återgå till jobbet. Har även skickat in min tidrapport, så nu är lönen
mer än välkommen då jag ser vilken summa jag kommer få :) Ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0