Fortsätt simma, fortsätt simma..



Hej!
Nu sitter man här igen, på jobbet och det är fredag. Blir alltid lika häpnad över hur
fort veckorna går. Det är helt sinnesjukt. Och snart har jag avklarat 20 dagar
av FF. Obegripligt.

Slutar kl 16 och ska direkt iväg och simma med moder som vi brukar göra på
fredagar. En skön avslutning på jobbveckan, nytränad och fräsch.
Ikväll har vi inga planer. Blir nog en lugn kväll i soffan framför tvn känner jag.
Imorgon ska jag träna, mormor och morfar kommer över, fira linus som blir 20
och sen på husfest (nyktert för min del sen evigheter!!). På söndag ska vi fira
emils mamma som fyller år. Så ser vell helgen ut i allmänhet för mig och sambon.

Hur ser eran helg ut? Några roliga planer??
Hoppas dagen varit bra hittills & vi hörs inom kort igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0