10 dagar, 20 dagar kvar!

Yes!! Har till idag inte smakat på godis, chips, läsk, flottig pizza eller något
annat sådant onyttigt skit. Och jag mår bra. Otroligt bra.

Idag var den första vägningen och mätningen. Har blivit tillsagd att
inte ha för höga förhoppningar inför detta så jag ej blir besviken.

Lyckats iallafall fått ner 1,3 kg och tappat 2 cm runt midjan. Så nog
ska jag vara stolt över mig själv. Nu är det bara att kämpa på och
träna ännu hårdare. Gud, jag har så mycket energi. Gaaaaah!

Ska äta min lunch och sen ta cykeln till Cfl nu. Ha det bra :)


Kommentarer
Michelle

hoppas du får en fin dag:) <3

2011-11-12 @ 12:29:03
URL: http://ponnybrudarna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0