Sovmorgon & städtant

Ja detta är vad jag sysslar med denna förmiddag. En riktig städtant är jag.
Har även en maskin tvätt igång.
Vart sent igår men kul var det. Först blev det bilbingo med mina fyra damer.
Efter kände jag och Malin att vi var sugna på att göra nå mer.
Vi åkte hem till mig och spelade wii, möblerade om min soffa & natttränade.
Lite udda nattsyssla men vi hade det hur roligt som helst.
En sen natt resulterade i en sen morgon. Sov till 11 trots att väckarklockan var
ställd på 9. Tur att jag har ledigt till på torsdag, kan vara bra att sova ut också.
Nej nu blir det att fortsätta med städning. Sen tvätt. Sen skulle Hanna bjuda
på fika. Sen ska jag nog ringa Ida. Sugen på att laga mat ikväll & myyyyysa.
Ha det bra! Hörs & ses!


Kommentarer
Hanna Eriksson

Vad roligt att du också har blogg! Kul att läsa vad du har för dig på dagarna när vi inte träffas så ofta längre, Kram! :D

2011-10-06 @ 22:28:54
URL: http://hannaeerikson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0