Illamående samt trötthet



Hej igen.

Det är torsdag. Älskling kommer hem ikväll. Imorgon är det helg.
Men jag har knappt fått nå sömn den här veckan (som för övrigt är
jätteviktigt för lchf) och jag har gått runt med ett jobbigt illamående.

Det började igår och fortsatte idag när jag vaknade. Har med mig
lite mörk choklad för att se om det kan hjälpa om det är blodsockret.
Iallfall är jag inne på min andra vecka med lchf, maten är det inga
problem med. Men jag är så förbannat trött & tappar matlusten snabbt.
Var ut och gick i förrgår men mer har jag inte orkat. Så det är
väldigt tråkigt. Plus att älskling har gömt vågen för mig så ajg inte
ska stirra mig blind på den säger han. Han har nog rätt.

Iallafall fyller moster år idag. Så måste köpa present på lunchen.
Och vi ska dit vid 18 tiden idag. Slutar 17. Skulle vilja hinna laga mat,
ta en härlig dusch och vila lite innan man ska dit. Men det säger sig
självt att jag aldrig kommer hinna det.

Har förövrigt inga planer till helgen. Vilket är skönt. Jo, ska kolla på
balen med Joann. Thats it. Ha det bra & ta hand om er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0