Fredag & sol




Hej!

Idag är det fredag. Det är sol. Linn mitt lilla hjärta tar studenten.
Mitt illamående har äntligen gått över efter två hemska dagar.
Istället var jag så irriterad och förbannad, men nu börjar det gå
över. Jäkla jobbig fas det här, någon som mått så här över lchf?

Sitter på jobbet och ska snart iväg för att luncha med min moder.
Blir något mysigt ställe där man kan sitta ute. Skulle helst
vilja vara i huvudstaden nu där det finns att välja mellan tusen
olika uteställen. Sippra rosé. Njuta. Ta en cigg. Mysa.

Imorgon kommer Linn hit förresten. Då ska vi dricka vin!
Längesen jag träffa henne. Åhhh. Längtar.

Nej ska ta ett sista ryck innan lunchen. Seees & hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0