Arbetsmoral


Nja, kanske inte till en överdrift. Sitter på jobbet nu iaf, blev tillfrågad att
jobba kortdag idag så då tyckte jag att det var ok. Men här sitter man själv
medans andra har det bra och är ledig. Solen skiner också....

Ska ändå få njuta av ledigheten halva dagen idag, lördag, söndag & måndag.
Plus att jag var ledig igår. Försöker tänka positivt för att det ska gå.

Kan berätta lite vad jag gjorde igår. Blev somsagt en tripp till elgiganten
för att hämta min telefon. Tyckte att i början var den så bra men igårkväll
kom den tillbaka till sitt gamla jag igen. Suck.
Sen åkte vi hem & tog en promenad i det underbart härliga vädret.
På kvällen var det grillat och kalas för kusinen samt lite lekar som hon hade
hittat på alldeles själv som vi skulle glatt följa med i.

Ikväll kommer moder för att äta och dricka lite gott på min altan.
Tittade på termometern nu förresten innan jag åkte till jobbet och
då stog den på 17 grader - kl 8 på morgonen i skuggan. Kan bli varmt!!


Men ikväll svalkar vi oss med lite rosé! Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0