1 Juni & regn!



Godmorgon!

Vaknade upp första dagen i juni med att det regnar, välkommen den
svenska sommaren? Är inte så himla förvånad att detta väder kommer fram nu
men man hoppas alltid på att det ska vara finväder. Håller tummarna till att det
blir sol på långledigheten nu.

Jo precis. Jobbar sista dagen idag sen går man på långhelg - hur skönt
som helst! Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna åka till elgiganten
och hämta ut telefon som jag lämnat in tidigare & sen blir det kalas för kusin
som fyller hela 6 år.

På fredag var det tänkt att jag & moder skulle sitta hos mig och mysa
med lite rosé! Och sen på lördag kommer äntligen Ida hem igen
och stannar för sommaren. Är tänkt att vara hos oss då vi fyra då männen
ska ut på partaj. Jag har ju börjat med lite "vita" helger nu. Godkänner ibland
att ta ett glas vin men inte festa. Försöker att få igång ett nyttigt liv och
inte halvbörja på någonting hela tiden. Har pratat mycket med Ellen om LCHF, och
det funkade på henne & många andra så jag har börjat förra veckan.

- 0,5 kg än så länge men det gäller att ha tålamod när det gäller sådant, sen
hoppas jag att jag blir mycket piggare då jag är så trött hela tiden.
Mycket sömn, ingen stress, motion, god fet mat & vilja så ska det här gå vägen!!

Nu ska jag återgå till jobbet. Trivs somsagt bra här, jobbar till den 17 juni.
Har tänkt att ut och äta på albertina med jobbet sista dagen.
Kommer sakna detta ställe samtidigt som att det ska bli skönt att börja på
enriset där jag "hör hemma".

Nu har jag nog fått ut det mesta. Vill börja blogga mer som smått nu,
internet ska fixas idag nämligen så då passar jag på!
Ha en bra långhelg ni som är lediga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0